De naam is veranderd.

In 2008 heeft leverancier Vrumona besloten om de naam te veranderen in: Climax.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voorheen was de naam Xi Climax.

Nu dus alleen Climax.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Denk gewoon uit de handel genomen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foute Conceptlancering van Xi climax
Een voorbeeld van een slechte conceptlancering is de lancering van de energie drank Xi.Dit merk is met de lancering begonnen zonder enig onderzoek bij de volggroep. Ze probeerde hun reclames over te brengen met “Jackassachtige” humor, dat eigenlijk niet aansloeg.Doordat er ook geen onderzoek naar de volggroep is geweest wisten ze ook niet hoe ze deze moesten bereiken, en zijn ze afgegaan op de trend die toen onder de jongeren speelde zoals het leedvermakende humor die bij Jackass te zien was.De reclame van Xi is dan ook in deze stijl gemaakt, wat eigenlijk niet goed uitpakte en niet aansloeg bij de volggroep.Ze hebben gebruik gemaakt van een beetje onhandige Chinees die met geplakte beelden in het filmpje is gemonteerd.Wat voor imago ze precies wouden overbrengen was niet duidelijk, het nodigde de kijker ook niet uit wat het drankje precies inhoud.En vanaf de lancering tot de dag van vandaag is het niet veel bekender op geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compleet uitgefaseerd. Nadat de andere 3 drankjes uit de Xi-range, die allen je stemming op een andere wijze wisten te beinvloeden - Xi Fresh (verkwikking), Xi Temptation (zinnenprikkelend), Xi Strength (kracht) en Xi Relax (ontspanning) - uit de schappen verdwenen, bleef alleen het energiedrankje Xi Strength onder de nieuwe naam Xi Climax over - en met alleen dat is het moeilijk jezelf te onderscheiden tussen de tientallen andere energiedrankjes.

Jammer... het waren heerlijke niet-alcoholische terrasdrankjes.