Waarom heeft een flesje Fruit Shoot zo'n verschrikkelijk ingewikkelde dop?

Als ik het kleine doorzichtige dopje eraf haal, komt er een wit rond dingetje tevoorschijn, en heb geen idee wat ik daar mee moet doen. Kun je na een bepaalde handeling makkelijker uit het flesje drinken? Of is het een beveiliging voor de grote schroefdop? Die moet je er namelijk bijna met een tang afschroeven. Ik snap echt niets van dit flesje en de sluiting.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, je geeft de meest geniale antwoorden op vragen van anderen, en zelf lig je je suf te piekeren over de dop van fruit shoot flesjes? =p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat viel me ook op ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha! Nou in ieder geval bedankt voor de complimenten! Ik LIG overigens niet te piekeren, over die onmogelijke flesje, maar LOOP er over te piekeren.
En nu LIEP, want er zijn geniale antwoorden gekomen, die mijn fruitshoot-sluting-probleem geheel hebben opgelost. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een geruststelling! Ik begon me al zorgen over je te maken of je nog wel uit dit diepe dal kon komen;)
Weltrusten=D

Het beste antwoord

Als je het doorzichtige dopje eraf hebt gehaald is dat witte dingetje wat je daarna tegenkomt een dopje wat je omhoog moet trekken en dan kun je drinken,ben je klaar met drinken kun je het witte dop (dus niet de doorzichtige) terug drukken en dan is het flesje weer dicht,het werkt hetzelfde als een bidon die op een fiets zit,probeer het maar eens ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je moet het kleine doorzichtige dopje eraf halen en dan het blauwe tuutje omhoog schuiven!
dan kan je door het witte ronde dingetje dus makkelijk dinken als je in het flesje knijpt.
het tuutje sluit je weer door het naar beneden te drukken.

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan dit tuutje trouwens ook makkelijk met je tanden omhoog schuiven, dan heb je 'm al in je mond en hoef je alleen nog maar te knijpen..

Toegevoegd na 3 minuten:
en dan weet je meteen waarom die schroefdop zo goed vast zit. als die makkelijk los zou kunnen komen, dan heb je kans dat je je erin verslikt als ie losraakt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet helemaal niks met een tang doen.
Als je dat plastic dopje eraf gehaald hebt trek je met je tanden (kiezen) het witte dopje een paar millimeter omhoog, dat dopje moet omhoog blijven anders komt er niks uit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die ingewikkelde dop heeft te maken met de chip die in het witte ronde dingetje zit.

De fabrikant weet op deze manier waar de meeste flesjes worden gedronken en of ze wel echt in de plastic heroes bak verdwijnen.

Een mooie manier om marketing met milieu te combineren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Jammer dat de 3 andere mensen die gereageerd hebben, mij dat niet hebben verteld. Natuurlijk wisten ze dat wel, maar dachten "dat vertellen we lekker niet, laat hem daar zelf maar achter komen". Bedankt voor de tip. Ik vind het dan wel een schande dat er zo met mijn privacy wordt gesold, maar het heeft ook zijn leuke kanten. Zojuist mijn mp3 speler aangesloten op de chip in dat witte ronde dingetje, en dan wordt het flesje een dynamic bass boost luidspreker. Klinkt geweldig!
Fruit Shoot is echt multi-functioneel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha +1