Waarom heeft een flesje Fruit Shoot zo'n verschrikkelijk ingewikkelde dop?

Als ik het kleine doorzichtige dopje eraf haal, komt er een wit rond dingetje tevoorschijn, en heb geen idee wat ik daar mee moet doen. Kun je na een bepaalde handeling makkelijker uit het flesje drinken? Of is het een beveiliging voor de grote schroefdop? Die moet je er namelijk bijna met een tang afschroeven. Ik snap echt niets van dit flesje en de sluiting.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je het doorzichtige dopje eraf hebt gehaald is dat witte dingetje wat je daarna tegenkomt een dopje wat je omhoog moet trekken en dan kun je drinken,ben je klaar met drinken kun je het witte dop (dus niet de doorzichtige) terug drukken en dan is het flesje weer dicht,het werkt hetzelfde als een bidon die op een fiets zit,probeer het maar eens ;-)

je moet het kleine doorzichtige dopje eraf halen en dan het blauwe tuutje omhoog schuiven! dan kan je door het witte ronde dingetje dus makkelijk dinken als je in het flesje knijpt. het tuutje sluit je weer door het naar beneden te drukken. Toegevoegd na 1 minuut: je kan dit tuutje trouwens ook makkelijk met je tanden omhoog schuiven, dan heb je 'm al in je mond en hoef je alleen nog maar te knijpen.. Toegevoegd na 3 minuten: en dan weet je meteen waarom die schroefdop zo goed vast zit. als die makkelijk los zou kunnen komen, dan heb je kans dat je je erin verslikt als ie losraakt!

Je moet helemaal niks met een tang doen. Als je dat plastic dopje eraf gehaald hebt trek je met je tanden (kiezen) het witte dopje een paar millimeter omhoog, dat dopje moet omhoog blijven anders komt er niks uit...

Die ingewikkelde dop heeft te maken met de chip die in het witte ronde dingetje zit. De fabrikant weet op deze manier waar de meeste flesjes worden gedronken en of ze wel echt in de plastic heroes bak verdwijnen. Een mooie manier om marketing met milieu te combineren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100