alcohol kegel verdrijven

Hoe krijg je op een zo snel mogelijke manier de alcohol geur (de welbekende alcoholkegel) weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
7.5K

Antwoorden (9)

je krijg het niet snel weg want het zit in je lijf. je lijf (lever) moet het afbreken en afvoeren.
het enige wat je kan doen is water drinken, veel water drinken zodat het makkelijker af te voeren is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel sinas drinken daar zit veel suiker in en suiker breekt alcohol af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eet kauwgom dat helpt goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lever breekt alcohol af met een snelheid van 1 standaardglas per 1 à 1,5 uur, die je nergens mee kunt beïnvloeden. Reken maar uit hoelang, aan de hand van hoeveel je gedronken hebt, want zolang blijf je met die kegel rondlopen. Die kun je hoogstens maskeren met een nog sterker luchtje uit de eau-de-toiletfles of de knoflookpers bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eau de toilette van Calvin Klein, bedoel je? Zucht, zucht ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of brood met een dikke laag pindakaas met flink veel sambal, ben je zelf je kegel wel kwijt.
Je ruikt voor een ander hooguit merkwaardig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@harmonika: ander merk mag ook hoor, maar lekker lijkt me in alle gevallen anders, in combinatie met zo'n kegel...
@enjoyus: helpt dat echt? Ik vind dat eigenlijk best lekker, zeker met een plak komkommer voor de frissigheid.
Peterselie kauwen zou helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoofd afhakken ruik je niets meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwarte (slappe) koffie drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peterselie kauwen helpt redelijk. Is niet zo lekker, maar je moet er wat voor over hebben...
13 jaar geleden
koffieboontje kauwen...of korenwijn drinken,die laat geen geur achter!!