ongesteld en alcohol

is het erg als je 2 halve wijn glazen met een dessertwijn drinkt terwijl je ongesteld bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
6.5K

Het beste antwoord

Nee dat kan geen enkel kwaad.

Ik vraag mijzelf wel af waarom je niet 1 heel glas neemt ?

Alcohol en menstruatie kan niet meer kwaad dan alcohol op zich.

Alcohol en zwangerschap is wat anders dan nog kan 1 glas geen kwaad maar overmatig gebruik wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ongesteld en drank gaat prima samen kan geen kwaad.,!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wijn kan niet meer kwaad als je ongesteld bent. Wel als je in verwachting bent, maar dat gaat niet samen met ongesteld zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, leef je lekker uit. Ik voel me vaak erg rot als ik ongesteld ben maar knap dan op van een lekkere neut! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ibuprofennetje en een glas whisky, niets werkt zo goed tegen menstruatiepijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dat is wel voor gevorderden Suzy, beginnelingen beginnen beter met wijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hihi, je moet dat whiskyglas ook niet tot de rand vol schenken, en hij hoeft ook niet in één teug leeg hè?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft niet... kan wel...
Kan precies evenveel kwaad, als wanneer je "gesteld"bent.
Onthoud wel,dat elke inname van alcohol hersencellen vernietigt! Dus....., met mate.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, het is alleen wel zo dat je bloed dunner wordt van alcohol en dus kan het zijn dat je wat meer gaat vloeien..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, je moet alleen misschien iets vaker controleren of het niet tijd wordt om te verschonen. Maar verder maakt het niks uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bloed wordt niet dunner door alcohol alleen je bloedvaten worden wijder.
volgens mij zijn er überhaupt geen dingen die 'erg' zijn tijdens je menstruatie. je kunt alles gewoon blijven doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwaad niet, alcohol maakt in de regel wel het bloed dunner dus je kan daardoor mischien meer vloeien... En van alcohol kan je vreemd gedrag vertonen wat dan mischieb weer niet ideaal is, maar goed dat ligt eraan wat alcohol met je doet ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor alcohol en menstruatie gaat wel met elkaar maar let wel op dat je niet vergeet op tijd je eigen te verschonen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, zolang je jezelf niet in een coma zuipt, moet dat wel lukken, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga ik wel vanuit XD
Rebecca , is helemaal niet erg.Maar waarom neem je niet 1 vol glas i.p.v. 2 halfvolle. Of smokkel je met zogenaamd 2 halve ?