waarom is er in de winkel geen puur mangosap te koop? Als je het al vindt, dan alleen in een mix met ander fruit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.6K

Antwoorden (4)

Dit is wel te koop,bijvoorbeeld bij toko's en sommige natuurvoedingswinkels. Mangosap is hier niet populair genoeg om opgenomen te worden in het assortiment van de meeste supermarkten.

Online kan je het wel bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
hee, dat wist ik niet :-), wij verkopen het in ieder geval niet in de natuurvoedingswinkel, maar vermoedelijk is het niet biologisch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, waarschijnlijk is er geen biologisch mangosap. Maar de doelgroep van een natuurvoedingswinkel is anders. Ik denk dat je de meeste kans maakt om het online te kopen. Of je moet het zelf maken, dat doe ik ook, met een sapcentrifuge.
Het klopt wat je zegt, wij verkopen het ook alleen gemengd met ander fruit (wat overigens heel lekker is :-) ) Maar ik kan me voorstellen dat pure mangosap wat te apart van smaak is voor de meeste mensen. En als iets niet voldoende verkoopt is het maken ervan te duur en dan wordt de sap te duur en verkoop je het helemaal niet meer. Dus dan toch maar een mix... Maar wie weet komt het nog wel eens op de markt, er zijn inmiddels al zoveel meer smaken dan jaren geleden, dus geef de hoop niet op :-)
13 jaar geleden
Omdat een mango heel weinig sap bevat, is het eindresultaat een redelijk duur drankje. Er is dus niet echt een grote markt voor, daarom is het niet zoveel verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
looza voornamelijk te vinden in coffeeshops :) en anders dirk 3