zit er in energydrink egt stierensperma ?

ze zeggen dat taurine stierensperma betekend
taur = stier en ine = urine in het grieks zeggen ze is dat zo ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
34.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zei het togh!
En ju bleef maar zegge.... Hahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sjongejonge, wat goedgelovig kan een mens zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eeeh...urine is nog altijd geen sperma hoor, dat is gewoon pis. Maar stierepis zit er ook niet in. Wat een fantasie zeg....

Antwoorden (3)

Nee absoluut niet
Taurine

Taurine is voor het eerst in 1827 door de chemici Leopold Gmelin en Friedrich Tiedemann uit de ossengal (Bos taurus) geïsoleerd en aanvankelijk gal-asparagine genoemd. De naam taurine is afkomstig van de Latijnse benaming voor stier, taurus, en wordt in 1838 voor het eerst in de literatuur gebruikt. Aan deze tamelijk toevallig ontstane naam heeft taurine vermoedelijk het ontstaan van talrijke legenden over zijn afkomst en werking te danken.

Taurine wordt vaak een aminozuur genoemd, zelfs in de wetenschappelijke literatuur[1][2][3], maar aangezien taurine geen carboxylgroep bevat, is het in strikte zin geen aminozuur. Het bevat wel een sulfonzuurgroep en is daarom een aminosulfonzuur.

Taurine wordt industrieel uit etheen, ammoniak en natriumsulfiet gesynthetiseerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste energydrinks, en misschien wel alle, gebruiken synthetische taurine. Op websites van het merk zelf is het meestal wel te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha leuke vraag! Stierenzaad met prik :-)
Nee hoor..Het bevat een synthetische soort taurine.
Als er werkelijk echt stierensperma in zou zitten, dan zou het ook nog veel duurder zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat betekend synthetische ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
synthetische Te gebruiken om dingen te beschrijven die op synthetische wijze worden vervaardigd, door het vermengen van elementen, stoffen of entiteiten in een verenigde eenheid