wat zijn de gevolgen van te snel drinken? hierbij bedoel ik geen alcohol!

Toegevoegd na 2 minuten:
ik drink soms heel erg snel mijn drinken op maar ik vind het erg moelijk om langzaam te drinken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
10K

Het beste antwoord

Als je zeer veel water achter elkaar drinkt in een korte tijd, kun je watervergiftiging krijgen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Na je uitbreiding: probeer eens met een rietje te drinken, of een kleiner glas te pakken. Zo drink je minder snel.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 liter per uur
Kimath
13 jaar geleden
Bedankt :) Ik wist het precieze getal niet meer. Was toen een tijdje terug een vrouw overleden tijdens een wedstrijd, 'Hold your wee for a Wii'

Andere antwoorden (6)

Te snel plassen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er de hik van krijgen, zeer irritant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boeren, om dat het koolzuur/lucht of wat voor gas dan ook nergens heen kan. ook kan je hierdoor over je nekgaan.
bij teveel te snel. ook boeren + gegarandeerd overver je nek gaan.
en bij veel te veel drinken nemen je cellen te veel vocht op waardoor ze op zwellen. vooral in de hersens is dit gevaarlijk omdat je bloedvoorziening (aders ) worden dicht gedrukt.

Toegevoegd na 14 minuten:
ja even op je toevoeging, op wat boeren na en wat mensen die op kijken gebeurdt er niet veel als je een normaal glas cola in 5 seconde leeg hebt.
en ja als je het moeilijk vindt neem een dun rietje of ga probeeren net zolang over je drinken te doen als imand die bij je aan tafel zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg altijd hoofdpijn van snel veel drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij teveel koolzuur is dit wel erg slecht voor je. Een vriend van ons had een halve liter cola achter elkaar op gedronken en kreeg een black out in het verkeer!

Verder zou je last kunnen hebben van de hik en pijn in je buik kun je ervan krijgen.

Inderdaad wat ze hier al zeggen een kleiner glas is de beste oplossing, of gewoon minder in je glas doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan er de hik van krijgen of buikpijn