Dit is eetbaar bladgoud van 24K. wat in de drank zit. Men gebruikt dit goud ook in de horeca keuken om speciale desserts en bonbons mee te garneren. Het mag geen imitatiegoud zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee (anders zat ik nu in het vliegtuig naar aruba) het is idd bladgoud! maar het heeft geen nut om ze eruit te priegelen XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk bladgoud..Waar je geen reet aan hebt.. Leuk effect voor het drankje maar niet meer of minder