Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het is een calorierijk drankje, dus als dat de reden is, zou ik het niet te vaak doen. Zeker niet meerdere keren op een dag. Als dat niet de reden is, zou ik er max twee pakken aangezien het een melkproduct is, wat te veel ook niet goed is voor de darmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je mag zoveel drinken als je wilt, het is net als met koffie. Na een paar koppen is het niet meer goed voor je lichaam.

In chocolademelk zit veel suiker en dat is niet zo best. Ik zou niet meer dan 1 kop per dag drinken, maar ja dat is voor iedereen persoonlijk, want er zijn ook mensen die 12 kopjes koffie met suiker op een dag drinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van sterke chocolademelk kun je hartkloppingen d.w.z. versnellingen van het hartritme krijgen. Lijkt me minder gezond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met slagroom er op en een cognacje erbij: Twee stuks.

Nou, bij uitzondering, op vakantie- en feestdagen: drie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Eigenlijk is het heel simpel. Telkens als je iets lekkers eet, komen er stofjes (endorfines) in de hersenen vrij, die je een blij en ontspannen gevoel geven.

Chocoladingen:
http://www.opdieet.nl/chocola.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding