In welk gebied wordt het meeste bier gedronken per inwoner?

Toegevoegd na 4 minuten:
IN NEDERLAND ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo is je vraag goed geformuleerd ;)

Antwoorden (12)

In de Tsjechische Republiek drinken ze 160 liter per persoon per jaar. Dat is de wereldkampioen.
Wij moeten het hier doen met een schamele 17e plaats.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij hebt het over de tjechische republiek en hij bedoelde natuurlijk een gebied in nederland anders had hij wel gevraagd in welk land lees de vraag eens rustig door
escape
13 jaar geleden
Die toevoeging is geplaatst nadat ik had geantwoord.
Ik snap dat je je gram wilt halen na mijn reactie op jouw antwoord, maar dat is reuze kinderachtig.
Natuurlijk waar de meeste mensen wonen,maar als je naar aantal inwoners en aantal liters bier kijkt dan denk ik in Brabant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Er staat in de vraag 'per inwoner', dus het is vreemd dat je het dan gaat hebben over het aantal inwoners. Lees eerst op je gemak de vraag eerst even door.
West-Friesland, is algemeen bekend.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat er een significant verschil is tussen gebieden in Nederland. Toch denk ik dat in Amsterdam relatief het meeste bier wordt gedronken, aangezien daar veel studenten wonen en uitgaan. Wat het gemiddelde behoorlijk opkrikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk in Noord-Brabant. Ik heb er zelf altijd gewoond en woon nu in Rotterdam. Ik merk dat de mensen hier in Zuid-Holland over het algemeen veel sneller dronken worden dan de mensen die ik ken in Noord-Brabant.
Kan zijn dat dit totaal niet klopt hoor, ik kan verder geen statistieken hierover vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso Brabant & Limburg :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat Lichtenvoorde zeer hoog scoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk/weet haast wel zeker in DUITSLAND en OOSTENRIJK, want daar krijg je van die grote pullen....DAT HET TWEE KEER ZO SNEL GAAT.

Toegevoegd na 49 seconden:
oeps, je zegt in Nederland, waar het meest gevoetbald wordt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tubbergen in Twente
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij thuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Juba in zuid-Soedan. Mijn hemel, wat kunnen die lui zuipen.