Ik heb 2 dozen rode wijn in de auto staan. Overleeft wijn de huidige kou? (-1)

Ik gibber alle kanten op buiten, dus overleeft de wijn dit of moet ik het snel in huis gaan brengen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
9.7K

Antwoorden (7)

Als het om wijn gaat, zou ik toch even gaan glibberen.....Maar zolang hij niet bevriest kan het niet zo veel kwaad. Wel als je hem binnen hebt, goed op kamer temperatuur laten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ lol glibberen...
is helemaal geen probleem..thuis in de keuken op temperatuur laten komen..
Ik heb de wijn altijd in de , koude, schuur staan en een uurtje voor we hem drinken komt ie pas in huis.. altijd nog goed gegaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die overleeft t wel...alcohol zal niet snel bevriezen...
eenmaal thuis lekker op kamertemperatuur brengen...
geniet ervan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het rosé betreft, of een frisse witte: Komt goed uit! Sante.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En paar graden vorst zal een flesje wijn niet opblazen maar betere, dus duurdere wijnen zou ik niet aan al te grote temperatuurschommelingen blootstellen. Die kunnen daar wat minder goed tegen waardoor de smaak achteruit kan gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet hij tegen kunnen, maar als je het niet vertrouwt, even terugglibberen en er een plaid over gooien
13 jaar geleden
de wijn overleeft de kou wel, niet te snel opwarmen! Of de wijn jouw geblibber overleeft is een andere kwestie