Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Aardbeien milkshake
(4 personen)

500 gram aardbeien
60 gram witte basterdsuiker
1 el citroensap
1/2 l vanille-ijs
2 dl koude melk

Was de aardbeien en maak ze schoon. Doe ze in de blender met het suiker en de citroensap of mix ze fijn met de (staaf)mixer.

Voeg het ijs toe en meng het erdoor. Voeg dan de melk toe. Verdeel de milkshake over 4 hoge glazen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Melk en aardbeienpuree of aardbeienranja mengen. Even in de diepvries totdat het niet één blok ijs wordt. Daarna schudden en klaar is hij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
110 gr. verse aardbeien
1 dl. melk
2 bolletjes roomijs
Half zakje vanille suiker

Alles even in de blender en klaar is de milkshake.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
portie aardbeien. vers of de diepvriesdozen van de AH, 1 banaan, melk en in de blender.
ik doe er geen suiker en ijs in omdat het door die banaan ook zoet wordt en veel gezonder.
als hij kouder moet doe ik er evt ijsklontjes bij (gewoon meeblenden, maakt herrie maar kan geen kwaad)

verhoudingen is naar smaak en een beetje experimenteren, voor ca 3 glazen gebruik ik een half doosje aardbeien en ca 250-300 ml melk (en 1 banaan dus)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
die doosjes fruit van de Albert Heijn zijn echt super handig, die gebruik ik ook altijd :D

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding