Waar zijn deze kleuren voor?

Ze staan soms onder pakjes drinken. (Taxi bijvoorbeeld)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Als reactie op de reacties van XiniX:

De kleuren zijn idd voor een drukker. Om reactie te geven : dat zie je zo ook wel... jij wel maar een drukker doet dit niet op het oog.

Deze verpakkingen lopen van een lopende band, om de zoveel tijd wordt er een kleuren scanner opgezet die de pantone kleuren bepaald (kleuren standaard). Dit wordt dan vergeleken met de pantone kleuren die het moesten zijn uit het ontwerp.

Als het niet goed is: Heb je weer een rol "stucloop" voor tijdens de verbouwing.

Het zijn vlakjes om er voor te zorgen dat het "oog" de kleur uniform uitleest (hij zal maar net een 1 mm afwijking hebben en een kleur overgang scannen en alles afkeuren)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zijn test kleuren voor de drukker... Daar kan hij zien of de rest goed van kleur is, als dat klopt dan klopt de rest ook qua kleur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je toch ook zien als je naar het pakje kijkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je - puntje is waarschijnlijk van Andy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee daarmee dekt de drukker zich in... Daarmee bewijst hij aan de klant dat hij het correct gedaan heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX ik heb steeds gedacht dat je een minnares had, blijkt het een minnaar te zijn. :-)
Fijn dat Andy nu uit de kast is gekomen, gaat ie zich vast beter door voelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt gevoel voor humor... rofl...
Dank je schat... LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prana waarschijnlijk moet je nog een hoop leren in je kortzichtige leventje.. =)
De kleuren worden gescand door een densitometer waardoor tijdens het drukproces ook bijgestuurd kan worden. Een goed voorbeeld staat in de bron uitgewerkt (over een specifieke drukmachine).