wat is het smaakverschil tussen een koffie verkeerd en een latte machiato?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.7K

Het beste antwoord

Koffie verkeerd is meestal op basis van 'gewoon' gezette koffie, latte op basis van espresso (of een dubbele). Dat verschil proef je wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de chocopoeder die er op zit

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor diegenen die het verschil niet weten tussen koffie verkeerd en Latte Macchiato. Het laatste is koffie met veel opgeschuimde melk in een groot glas en een lang lepeltje erin. Het eerste is gewoon… tja, verkeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat laatste is een cappuccino
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat me om het smaakverschil en de cacao is voor cappucino
het smaakverschil is dat de latte macchiato iets sterker is , er word meer espresso in gedaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar in de machiato zit ook meer melk.. Zal dat de sterkte van de espresso niet opheffen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch wel.. als ik hier een macchiato bestel.. krijg ik een dubbele espresso hoor...
nou ik woon in italie en kan je verschil wel zeggen..