als ge mentos in u glas vol cola doet en ge drinkt da bent ge dan dood

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.1K

Het beste antwoord

Nee. Als je mentos in cola doet ben je wel nat: De suikers in mentos laten in een keer alle CO2 ontsnappen wat met veel spuiten gebeurt. Maar je kan vervolgens het glas leeg drinken zonder enig probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar ga je heus niet dood aan.
Dan krijg je een soort super-spoetnik.

Spoetnik maakten we als kind altijd al:

schepje suiker met een scheutje koffiemelk in een glas. Goed roeren. Dan cola of andere prik er bij doen. Erg lekker drinken (al klinkt die koffiemelk niet zo lekker)
Lekker schuimig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, die was ik helemaal vergeten! Was leuk en lekker ja.
Volgens dit filmpje loopt het niet goed met je af als je cola drinkt n mentos eet.
wat natuurlijk grote onzin is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whaha, goeie link!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahah die is wel grappig ja !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ eindelijk zown stm wijf dood haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! Heb je ook een filmpje van wat er gebeurt als je baileys en bitter lemon door elkaar drinkt?
Nee manneke, dan bende nie dood.
Ge zult oe eige nie zo lekker voele, da nie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal goed, antwoord geven op het niveau van de vraagsteller!
De mythbusters hebben dit zelfs uitgeprobeerd met een varkensmaag, kan helaas de uitzending niet vinden, maar kort samengevat, door de zuren in je maag, word alles geneutraliseerd, en volgt er geen reactie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, daarvoor kun je beter een ander middel kiezen.