Heeft er iemand de nieuwe koffie van Douwe Egberts al geproefd?

De versgemalen filterkoffie, die geperst is tot koffieboon.
Mij zou het verbazen als dat beter smaakt.
http://de.nl/Pages/Aromettes.aspx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

ik heb hem geproefd en ook een ander voorgeschoteld die het niet wist.
zelf proefde ik geen verschil en die ander ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik vind het lekker, koffie is goed van smaak!
Verschil met normale filterkoffie is echter te verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DE had al lang geen goede commercial meer, dus moesten ze iets nieuws bedenken.

Ik denk eerder dat het minder smaakt omdat er bindmiddelen gebruikt worden om de koffie samen te persen. Ze doen nu net of het nog verser en lekkerder is, terwijl het theoretisch helemaal niet kan. Maar ja inspelen op de psyche van de mens, dat kunnen ze wel.