Is of zal er ooit in NL een disney studio die series maakt?

Ik weet niet of het in andere landen wel bestaat, maar gewoon net zoals in amerika.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Disney XD gaat binnenkort een nieuwe show met een Nederlandse presentator uitzenden. Dit is ongetwijfeld in Nederland opgenomen, en dus bezit Disney wel een studio om het op te moeten nemen.

De show heet overigens 'Levi'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cool!
Of is dat gewoon zo'n kort serietje dat tussendoor komt dat dan "grappig" is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, waarschijnlijk gewoon een zaterdagochtend show, iets in die trant.

Andere antwoorden (1)

Nee. Disney is Amerikaans en zal waarschijnlijk nooit in Nederlandse handen komen.