Waar zijn de peruaanse straatmuzikanten gebleven? Die van die panfluitmuziek..

In zuid europa zie ik ze nog wel eens, maar zijn ze hier niet meer populair? Werden we ze zat? Of zijn ze er nog wel?
Ik vond die muziek altijd wel sfeerverhogend op straat..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.9K

Antwoorden (4)

Kijk maar eens op een zaterdag voor de Piazza in Eindhoven. Daar staan ze regelmatig met een begeleiding van cd aangedreven door een klein stinkend generatortje!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ehm, die 'een' hoort er niet bij tussen met en begeleiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie ze wekelijks in enschede om de hoek bi de mac donalds dus ik weet niet waar ze zijn gebleven? Maar ik denk eerlijk gezegd dat het lang niet meer zoveel opleverd als eerst!
Wel erg jammer, ik vind het altid wel heel gezellig klinken maar in Enschede komt het ook nog vaak zat voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=enschede&aq=&sll=52.217625,6.89965&sspn=0.008019,0.008605&ie=UTF8&hq=&hnear=Enschede,+Overijssel&ll=52.218089,6.898148&spn=0.002005,0.002151&t=h&z=18 de precieze locatie van deze band
op de markt bij het van heekplein, kan je ze een keer een bezoekje brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de markt heb ik ze nog nooit gezien !
Zij staan op de hoek bij de hema .
Of 50 meter verder richting gemeentehuis .
Naast een verblijfsvergunning is vaak ook een tewerkstellingsvergunning nodig. De voorwaarden voor beiden worden steeds aangescherpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds enkele weken zijn zij weer terug in enschede .
Zij staan altijd dicht bij de hema .
Of dicht bij het gemeentehuis .
En om hun inkomsten te verhogen verkopen zij ook nog eigengemaakte cd`s .
Persoonlijk vind ik ze ook klasse muziek maken .