De melodie van het liedje van beyonce van run the world, komt dat van haarzelf of van iemand anders?

De melodie van het liedje van beyonce van we run the world, komt dat van haarzelf of van iemand anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (2)

Een sample van Major Lazer's "Pon De Floor" is ervoor gebruikt. Verder is het liedje behalve door Beyoncé mede geschreven door Terius "The-Dream" Nash.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me net voor haha !;)
Deels. Wikipedia zegt dit: sample from Pon the floor van Major Lazor. De beat van de drum is van dat nummer, de rest is zelf gedaan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Staat in wikipedia dat hij Major LazOr heet, of heb je dat verkeerd overgenomen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuus! Inderdaad een typfoutje. Typ namelijk op mijn Ipod touch en maak daardoor af en toe een foutje ;)