Mag je in de baron 1898 e.a. Efteling attracties een action cam gebruiken?

Ik ga over een aantal dagen de Efteling bezoeken, ik heb nu onder hand al een jaar een action cam.
Ik ga voor het eerst naar de Efteling met mijn action cam...
In Walibi ben ik regelmatig aangesproken door medewerkers dat ik mijn action cam niet mocht gebruiken (gelukkig wel pas na de rit).
Maqr ik ben dus erg benieuwd hoe het zit met een actio cam in de Efteling.
Alvast bedankt voor het lezen en eventueel beantwoorden van mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
als hij op zo'n stokje zit waarschijnlijk niet, veel pretparken enzo hebben selfie sticks verboden, die camera valt daar dan ook onder denk ik
Antoni
8 jaar geleden
De Efteling kan je hierover het beste informeren. Bel ze eens op! 0416-537777.

Het beste antwoord

Het mag niet maar als je het aan het personeel vraagt kan je misschien toestemming krijgen