Ik wil een YouTubefilmpje op mijn ipod, het liefst met beeld, alleen geluid is ook goed. Ik wil liever geen programma op mijn computer installeren?

is er een site waar je dit kunt regelen of iets dergelijks? Heeft iemand goede ervaringen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Tubidy.mobi is een super site! Je kan een video opzoeken en je kan kiezen het geluid alleen donwloaden of geluid+video! Echt een aanrader

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze is niet voor op de computer maar dit moet je via de browser op je ipod doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Stel je voor: De site die die andere aan je heeft gegeven werkt niet; dan heb ik nog een oplossing alleen dat is wel een programma het is net zoals windows media player: RealPlayer. Gewoon opzoeken op Google. Als je heb helemaal hebt open je het programma en doe je de: Ctrl+O. Daarna komt er een pop up en dan voer je
www.youtube.com in. Dan komt youtube er ook echt dan zoek je het filmpje/liedje op dan druk je op afspelen beweeg je muis over het filmpje en dan komt er boven het filmpje te staan"Download". Nu komt er nog een pop up en is zal hij je gewenste filmpjes download. Maar op de downloads daarna bvb op je telefoon te zetten, daar heb ik geen antwoord op want daar ben ik zelf ook nog niet achtergekomen. Hoop dat het heeft geholpen. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.video2mp3.net/index.php

Via deze site kun je youtube video's converten en op je computer zetten.