Dat is niet te zeggen, dat is puur wat je zelf beter vindt spelen en het geluid. Ik vind bijvoorbeeld een Gretsch heel goed, maar dat zullen sommige mensen juist weer een hele lelijke rotgitaar vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ibanez AXD 71 BK
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Diverse gitaarbouwers hebben goede gemaakt.
Fender, maar ook gibson.
Bijvoorbeeld de Gibson Les Paul welke in zowel hardtop als hollow body te krijgen is.

Ik heb zelf een Richwood waar ik graag op speel maar of dat de beste is weet ik niet.
Hij was wel betaalbaar en klinkt prima.