In het begin van sommige liedjes hoor je wel eens "RedOne" wat betekend dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke liedjes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rain over me (Pitbull)
en There she goes (Taio Cruz)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah,
Tja dan wat Amadea antwoordde
http://en.wikipedia.org/wiki/Rain_Over_Me Maar goed dat ze niet iedereen opnoemen.
Moet je 5 min. wachten voordat de nummer begint. :)

Antwoorden (2)

Dat is de werknaam van een goede Marokkaans-Zweedse producer en songwriter. Door zijn naam te noemen maken de artiesten bekend dat zijn stempel op dat lied staat.

Toegevoegd na 23 uur:
Zijn eigen naam luidt Nadir Khayat. Hij werd geboren in Tétouan, Marokko. Op 19-jarige leeftijd vertrok hij naar Zweden om aan zijn muzikale carrière te werken. Hij begon in 1995 met het produceren en schrijven van tracks voor andere artiesten. Een van zijn eerste wereldwijde hits was het nummer ‘Just Dance’ van Lady Gaga.
Amadea
11 jaar geleden
Dat is een man die bekend staat om zijn artiestennaam. Zijn artiestennaam is dan natuurlijk ook RedOne. Hij is een producer en hij schrijft ook liedjes. Hij heeft met erschillende bekende samengewerkt zoals; Lady Gaga's bij de nummers "Just Dance", "Poker Face", "LoveGame", "Bad Romance", "Alejandro", and "Judas". Jennifer Lopez, Pitbull, Enrique Iglesias, Nicki Minaj en Pixie Lott.
Bronnen: