Weet iemand hoe de kroeg heette die vroeger op de Mauritsweg in Rotterdam naast Don Kozak zat?

Toegevoegd na 23 seconden:
Jaren '70.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7K
Antoni
9 jaar geleden
Wat was het huisnummer van die kroeg? Of wat was het huisnummer van Don Kozak?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat weet ik niet Antoni. Ik weet alleen dat het dichtbij de Oude Binnenweg was.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb nog even verder gezocht en kwam op een andere site de mededeling tegen dat Don Kozak waarschijnlijk op nummer 46 zat.

Het beste antwoord

De New Orleans tussen v. Oldebarneveldstraat en Oude Binnenweg, zat naast
de Don Kozak.

Toegevoegd na 13 minuten:
Bar/ Discotheek "LA MOUSTACHE" zat op de Mauritsweg 43.

Toegevoegd na 45 minuten:
La Moustache op 43, Don Kozak was op nr 46 en New Orleans op 46B.
Even en oneven nummers van de Mauritsweg zijn aan dezelfde kant, de overkant is de Westersingel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je. En was dat toevallig de stamkroeg van Gerard Cox en Joke Bruijs of je weet? Iemand stelde die vraag nl.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gerard Cox kwam in de jaren 70-80 veel in De Schouw. Maar die zat of zit in de Witte de Withstraat 80, hoek Eendrachtstraat.
Dat neemt niet weg dat hij nog andere stamkroegen had. Ik heb deze kennis niet van mijzelf ::))
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
La Moustache, die bedoelde ik!