Kent iemand de film bloost Marie?

Ik zoek de film volgens mij bloost Marie het gaat over meisjes die samen logeren en dan opeens ergens anders terecht komen precies weet ik het niet ik weet alleen nog dat er uit een meisjes gezicht allemaal spinnen kwamen. Waar kan ik deze film kopen en hoe heet hij precies??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bedoel je niet Bloody Mary ? En volgens mij bedoel je deze film (: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DNL%26hl%3Dnl&hl=nl&gl=NL#/watch?v=mqhavT5UA8o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JeWeetZelf heeft gelijk. Het is Bloody Mary.

Toegevoegd na 15 seconden:
hier een link met info over de film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat moet idd bloody mary zijn. dan roepen vriendinnen Bloody Mary op en komen ze allemaal enge dingen tegen. onder andere spinnen