Bestaat er van de itunes store een film equivalent?

dus een site waar je digitale films (bijv als mp4 bestand) kan kopen (niet huren!!) zoals in de itunes store een muzieknummer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In iTunes kan je films kopen. En ik geloof dat Mubi en welke dienst op je Xbox gebruikt kan worden, inmiddels ook werkt. Al zijn dat geen film aankopen.

In Nederland zijn de mogelijkheden voor films te huren of te kopen momenteel nog erg beperkt, omdat de rechten hier wat lastig liggen. In Amerika is het normaal dat de eigendomsrechten en de rechten om iets aan te mogen bieden bij dezelfde partijen liggen. Hier is dat niet zo. Ook is de kabelmarkt anders. Verder hebben we hier dermate snelle verbindingen dat het illegaal downloaden een alternatief is waar veel mensen voor kiezen.

Kortom, dat we echt op het niveau komen van verschillende aanbieders in de VS, gaat nog wel even duren.

Het gegeven dat het downloaden van films strikt genomen niet eens illegaal is, helpt hierbij ook niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan je ook in itunes!