Passe Partout 2 avonden geldig?

Ik heb via internet een Passe Partout gekocht voor een feest wat 2 avonden is. Als ik hem de 1e avond heb laten scannen, moet ik de e-ticket de 2e avond weer meenemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, de code in het systeem staat opgeslagen in een database met 2x een ja voor beide avonden. de volgende avond kunt u hem nog laten scannen met als een resultant u entree. echter is het niet zo dat het systeem u ticket onthoud.