Volgens mij was het hele idee van glee het coveren van liedjes die al bestaan omdat ze zelf geen talent hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen talent? Ze zingen, dansen en acteren op hoog niveau! En dat noem jij 'geen talent'? Mm oke als dat jouw mening is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@marije2, helemaal mee eens!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou talent hebben ze wel, maar bij de liedjes halen ze echt nergens het niveau van de originele uitvoeringen. Zit soms echt met gekromde tenen in mijn stoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pepecruz, vind je? Ik vind juist dat ze sommige versies leuker maken. Ik ken dan niet zoveel liedjes die ze coveren, maar bij bijvoorbeeld friday hebben ze echt wonderen verricht! Ik ben het wel met je eens dat ze bij sommige liedjes het slechter doen, zoals bij bijvoorbeeld rolling in the deep.
Ja in seizoen 2 doen ze het bij regionals en nationals. En in seizoen 1 begonnen ze al met mash-ups.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De afleveringen heten trouwens original song en new york
Loser like me
Get it right