Zijn alle afleveringen van de zw/w TV-serie van "Floris" op één dvd verkrijgbaar?

Het betreft de TV serie met o.a. Rutger Hauer welke werd uitgezonden eind jaren '60 op Nederlandse TV. Van de serie zijn ongeveer 12 afleveringen gemaakt in zwart/wit. Ik ben op zoek naar een box met al de afleveringen er op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Het beste antwoord

Bij Bol.com kun je een uitklapbare box set bestellen bestaat uit drie DVD's met een totale speelduur van 442 minuten.

De DVD-box bestaat uit 3 schijven. Twee met alle afleveringen van Floris zoals uitgezonden zijn op zondagavond omstreeks 1970. De afleveringen zijn in zwart-wit en zonder enige bewerking gedigitaliseerd. Het geluid is mono. De derde DVD bevat: a) alle voorbeschouwingen van de Floris afleveringen bijvoorbeeld over de reis van Indie naar Nederland in de middeleeuwen en over het gebruik van harnassen. b) Een film over het tot stand komen van de televisieserie Floris in 1968. c) Prachtige kleurenfoto's uit de serie d) Een documentaire over Floris met o.a. interviews met Rutger Hauer en Paul Verhoeven in Hollywood.

Er bestaat ook een box met drie discs, maar die duren in totaal 390 min. Deze heeft niet de extra's van de andere box.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de info .

Andere antwoorden (1)

Ja die zijn nog verkrijgbaar, ik heb ze bij bart smits weggehaald!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn dit de losse afleveringen of zitten ze in één box.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weggehaald ?......;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zitten in een box en ja betaald, haha