Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je als DJ "speciale mixes" vinden. Zie extra uitleg.

Ik begin binnenkort als DJ in een klein feestcafé en ik zoek leuke house mixes. Je hebt vaak van die remixes van bekende platen (Suavemente in de club/house remix). waar kan ik deze vinden? Ook zoek ik aprés ski nummers. Dus als je iets weet graag reactie.. BVD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Deze speciale mixen zijn gemaakt door anderen DJ's, die dit zelf gemaakt hebben. Het gebruiken van hun martiaal en daar de eer mee af strijken is "not done" in de muziek wereld.

U kunt deze mixen van bepaalde DJ's kopen, echter of u het recht heeft om deze af te spelen tegen betaling moet u overleggen met de originelen DJ van deze mix.

Er zijn genoeg Albums verkrijgbaar op bol.com bijvoorbeeld voor het genre "Aprés ski".

Toegevoegd na 19 uur:
Programma's die gebruikt kunnen heb ik toegevoegd aan de bron.

Audacity kan gebruikt worden om het liedje van de song tekst af te halen of andersom, als u op Youtube zoekt naar tutorials hierover kunt u aardig ver komen.

VirtualDJ is het meest bekenden "DJ" software programma. Het kan voor veel dingen gebruikt worden, ook hier kunt u tutorials over vinden.

Ultramixer is de tweede meest bekenden "DJ" software.

Denk niet dat het makkelijk is om een goeden "soundtrack" te maken. In het begin kunt u het besten proberen anderen DJ's te copyeren om zo de smaak een beetje te pakken te krijgen. Veel oefenen en laat je liedjes eens door vrienden beluisteren die eerlijk durfen te zeggen of iets goed is of niet. Of stuur ze eens op naar mij ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze opzoeken op torentsites. Dat is vooralsnog nog steeds legaal. Wel even een bittorrent client downloaden van tevoren. Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer ze zelf te maken of vraag andere dj of hun zon nummer hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding