Hoe voeg ik een muziekje toe aan mijn audio-bestand?

Hoe kan ik een muziekje aan mijn audio-bestand?

Toegevoegd na 22 minuten:
Kan het via een programma of dergelijke? (Dat het muziekje zich een beetje op de achtergrond afspeelt zodat je de opgenomen audio nog kan horen)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je precies? Muziek onder een geluidsopname zetten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat bedoel ik

Het beste antwoord

Met Audacity, gratis geluidsbewerkingsprogramma, kan dit. Voordat je eraan begint kun je misschien een kijkje nemen in de handleiding, zie beneden.