hoe kan je de achtergrondmuziek uit een liedje halen?

Ik bedoel de muziek bij een liedje ( piano, gitaar enzo. ). Ik wil alleen de zang overhouden namelijk zodat ik een soort remix kan maken of gewoon omdat de zang mooier is. Ik heb al 2 programma's namelijk audacity en pacemaker maar pacemaker vind ik niet zo fijn om mee te werken. Kan iemand me dit misschien duidelijk en stap voor stap uitleggen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Hier bestaat geen programma voor die zelfstandig die functie kan uitvoeren. Ik heb lang gezocht in ieder geval.