ik zoek de naam van een lied van lord of the rings

Er word aan het begin veel in gehumt, van mmmmm mmmmm. Het is heel mooi maar ik kan het niet vinden. Weet iemand hoe het heet

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik weet niet precies welk deel volgens mij was het deel 2

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Amadea
13 jaar geleden
Welke van de serie films bedoel je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welk deel??

Antwoorden (4)

''May it be'' van Enya?

''Concerning Hobbits'' is trouwens ook gaaf. Wel instrumentaal.

Als het niet May it Be is, moet je meer informatie geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht ook meteen aan May it be! Mooi :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou net zelf een vraag stellen hoe die zangeres ook alweer heet die je hoort in lord of the rings, maar ik kwam deze vraag tegen, en ik zag het staan: enya!
Vandaar een plusje van mij:D
ik denk dat ik weet welke je bedoeld ;)
een nummer waar in wordt gehumt heb ik helaas niet gevonden, maar dit kwam bij me op, lijkt een beetje om hummen? lekker vrolijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had die al :)
Waarom hebben wij dezelfde muzieksmaak :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie het :) gelijk gepost denk ik, vind beide nummers die jij hebt gestuurd geweldig :) ik zou de film bijna alleen al om de muziek kijken!
Als je lotr theme song, of lotr songs googlet, dan zal je hem vast wel vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat het het Entenlied is. Enten zijn nogal hummerig. De precieze titel weet ik niet.