Hoe heet dit nummer van ik geloof The Nightcrawlers en wat zingen ze?

Het gaat ongeveer als: 'it lies in the game/if life ain't a game'

Ik wil na al die jaren wel eens weten wat ze nou eigenlijk zingen...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

Dat heet "Push the feeling on", en The Nightcrawlers zingen daarin gebaseerd op de originele tekst "And those who suffer pain, will begin to live their lives again.
And this world will be a place to learn, but it's up to you to pull us through" twee geresamplede loops:
Their lives again / Their li / to pull us through (door het hele nummer heen)
en Place to learn / Their live / it's up to you
Amadea