Wat is leuke muziek voor een BBQ?

Binnenkort wil ik een BBQ geven voor wat vrienden/kennisen. De leeftijdsgroep ligt breed, van 20 tot 60. Het moet een beetje gevarieerd zijn, mag zowel Nederlandstalig als Engelstalig of anders zijn.

Weet iemand misschien een leuke CD-serie, of losse nummers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.5K

Antwoorden (17)

Cubaanse/spaanse muziek, jazz, fado.

Bueno Vista Social Club doet het altijd goed. Of Maria Dolores Del Cante.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het is Buena Vista Social Club en Maria Dolores Pradera pfff.... sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check de zomer top 100 van sky radio!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook in mijn hoofd. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik ook
bob marley afgewisseld met easy listening

http://www.youtube.com/watch?v=nlk9Sj4Ns2k

http://www.youtube.com/watch?v=STu3xMkNfFg&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mij al vaak opgevallen, dat jonge mensen de muziek uit de seventies en eighties ook erg leuk vinden. Voor de ouderen in het gezelschap is deze muziek sowieso al leuk om weer eens te horen.
Je keus is dan wel supergroot: Beatles, Rolling Stones, Cliff, Elvis, Beach Boys, Hollies enz. enz. enz. ma.w. te veel om op te noemen.
De Engelstalige wissel je dan gewoon af met bijvoorbeeld iets van Nick en Simon of Hazes. Je kunt wat dat betreft echt alle kanten op.
Vroeger had je verzamel-LP's met van alles en nog wat erop. Ik neem aan, dat er tegenwoordig ook van zulk soort c.d.'s bestaan.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cd genaamd "de foute cd"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je zelf hebt aan relaxte muziek, jack johnson, bob marly, amelie jan tierssen, beetje rustige top 40 en dat een beetje mixen en klaar! Een cd'tje, het kost wel wat tijd maar dan is het wel je eigen mixtape.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is of komt binnenkort een cd uit,Gerard Ekdom(3FM) BBQ HITS!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mooi weer en een lekkere barbeknoei horen wat mij betreft de heerlijke zomerse klanken van
Fernando Lameirinhas, een Portugese artiest.
Gegarandeerd geliefd bij alle leeftijdsgroepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
disco inferno
http://www.youtube.com/watch?v=A_sY2rjxq6M

en alles gerelateerd :)

Toegevoegd na 1 minuut:
offehh... radio in de tuin, Gold of Classic Rock op zetten, misschien zelfs live muziek :o dat zou heel cool zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Led Zeppelin, Deep Purple, AC-DC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beetje van alles
Gentse muziek zoals 't vliegerke of iets van herman van veen voor de oudere mensen en latino muziek of mss R&B
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van de dirty dozen bras band,geweldige muziek voor bij de BBQ,of the venga boys,beach boys,andre hazes,of de cd zomer top 100,salsa muziek,er is eigenlijk genoeg muziek voor bij de BBQ,succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ub 40 en bob marley af en toe een beetje frans bauer er tussen door en daarna gezellige salsa beetje u2 er door mixen en dan eet smakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat licht aan de muziek waar jij van houd. Maar zo ie zo is metal bij een BBQ niet echt een sfeer xD Maar voor relaxte muziek vind ik persoonlijk The Kooks wel leuk of Paolo Nutini.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jack Johnson met zijn album To the Sea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekkere chille muziek zoals norah jones
http://www.youtube.com/watch?v=lb_a0K01t2Q
en anders probeer andere rustige muziek
het moet niet te opvallend zijn

Toegevoegd na 34 seconden:
jack jonsen is ook goed