Wie kan de songtekst 'ti amo van umberto tozzi' vertalen in het nederlands?

We zoeken een nummer als openingsdans voor een huwelijk, dit lijkt me geschikt maar om zeker te zijn had ik graag de vertaling van de tekst. Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

ja dat kan .. stuur de tekst maar op naar mij dan vertaal ik hem wel voor je Toegevoegd na 49 minuten: ik hou van je,een munt ik hou van je, in de lucht als je in me hoofd komt, wil zeggen we moeten uit elkaar ik ben in diepst een man, die niet koud is in zijn hart, in bed ben ik de baas, ik tril, voor jou borst, ik haat je en ik hou van je, als een vlinder die stervend met de vleugels klappert de liefde bedrijf je in bed, pak maar de andere helft, vandaag ga ik terug naar haar, het is 1 mei, ik verzamel moed ik hou van je en vraag om vergiffenis, herinner wie ik ben, open je deur ik ben een soldaat van wc papier, geef mij die lichte wijn, die je hebt gemaakt toen ik er niet was, en de linnen lakens, die me laten slapen als een kind. en droom van ronddraaiende paarden en een beetje werk, laat me een vrouw omhelzen, die staat zingend te strijken en ik hou haar wat voor de gek, voordat we de liefde bedrijven, we moeten woede en vrede dragen, en de onderbroek op de lamp hangen... letterlijk vertaald nou in het italiaans klinkt t mooier

Bronnen:
eigen vertaling

Ik hou van jou, een muntstuk Ik hou van jou, in de lucht Ik hou van jou Als er onenigheid komt Wil dat zeggen dat het lang genoeg heeft geduurd Laten we elkaar loslaten Ik hou van jou, ik ben Ik hou van jou, eigenlijk een man Die geen kou heeft in zijn hart In bed heb ik het voor het zeggen Maar ik beef Voor jouw borst Ik haat je en ik heb je lief Het is een vlinder die sterft Terwijl hij met zijn vleugels slaat De liefde die men in bed bedrijft Neem mij de andere helft Vandaag keer ik terug van bij haar Eén mei, kom op, hou moed! Ik hou van jou En ik vraag vergiffenis Herinner je wie ik ben Open de deur Voor een toiletpapieren krijger Geef me jouw lichte wijn Die je gemaakt hebt toen ik er niet was En de linnen lakens Geef me de slaap van een kind Dat nog van paarden droomt en zich omdraait En (geef me) een beetje werk Laat me een vrouw omarmen Die al zingend de strijk doet En laat je daarna een beetje beetnemen Voor het vrijen Bekleed de woede met vrede En met onderjurken in het licht Ik hou van jou en vraag vergiffenis Herinner je wie ik ben Ik hou van jou, ik hou van jou, ik hou van jou Ik hou van jou, ik hou van jou Geef me jouw lichte wijn Die je gemaakt hebt toen ik er niet was En de linnen lakens Geef me de slaap van een kind Dat nog van paarden droomt en zich omdraait En (geef me) een beetje werk Laat me een vrouw omarmen Die al zingend de strijk doet En laat je daarna een beetje beetnemen Voor het vrijen Bekleed de woede met vrede En met onderjurken in het licht Ik hou van jou Ik hou van jou, ik hou van jou Ik hou van jou, ik hou van jou Ik hou van jou..

Ik hou van je, een cent Ik hou van je, in de lucht Ik hou van je Als het hoofd Het betekent stoppen: Laat Ik hou van je, ik ben Ik hou van je, na alles een man Dat is niet cool in het hart In het bed Ik ben verantwoordelijk Maar ik beef Voorkant van uw borst Ik haat je en hou van je Het is een vlinder sterft Klapwiekend De liefde die je in bed Neem de andere helft Vandaag heb ik terug uit haar May Day, kom op! Ik hou van je En ik vraag vergeving Onthoud wie ik ben Open de deur Een krijger van wc-papier Geef me je lichte wijn Wat hebt u gedaan toen ik weg was En linnen lakens Geef me de slaap van een kind Che 'ta' dromen van paarden en draait En een beetje werk Laat me knuffel van een vrouw Wat ijzers zingen En dan had een paar 'mock Vóór het vrijen Dress up de woede van de vrede En rokken het licht aan Ik hou van je en om vergeving vragen Onthoud wie ik ben Ik hou van je, hou van je, hou van je Ik hou van je, hou van je Geef me je lichte wijn Wat heb je gedaan toen ik weg was En linnen lakens Geef me de slaap van een kind Che 'ta' dromen van paarden en draait En een beetje werk Laat me knuffel van een vrouw Wat ijzers zingen En dan had een paar 'mock Vóór het vrijen Dress up de woede van de vrede En rokken het licht aan Ik hou van je Ik hou van je, hou van je Ik hou van je, hou van je Ik hou van je ... Ik hoop dat je hier wat aan hebt, heb wel italiaans gehad, maar was er niet zo heel goed in. Natuurlijk hoeft het liedje niet geheel precies in het nederlands aangezien niet iedereen italiaans kan en je de tekst zo kan vervormen dat het precies hetzelfde klinkt en in de juiste maat is. dit komt doordat het misschien in het nederlands een klinker te veel of te weinig is. Maar die keuze is aan jou

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100