Wat is een leuke naam voor een nintendocore band?

Mijn beste vriend en ik willen samen een "nintendocore" band maken en zoeken nu achter een leuke naam. Als je niet weet wat nintendocore is. Het is gewoon een genre waar de liedjes gebaseerd zijn op een retro spel bijvoorbeeld pac-man. Waarvan de soundtrack dan nagemaakt word en versterkt met gitaar/drums/vocals.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

8 bits of freedom.

Wat dacht je van "Cow"?

Bronnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Horse_the_Band

Pac-men

The Mario's (of iets met bros.), The 2-bits band (of hoeveel leden jullie band ook heeft), Anologics (omdat het nog niet digitaal was... Ik weet niet meer... zoek anders inspiratie bij de retro games...

Lang niet alle namen van nintentocorebands zijn daadwerkelijk gerelateerd aan de ouderwetse NES (nintendo). Probeer het desnoods ruimer te zoeken om niet alle Mario's, Sega's Pacmans te vermijden. Dat zijn namen die er te dik op liggen. Denk wellicht aan een populairdere game met een vaste core om je naam bekendheid te vergroten en interesse te wekken. Bijvoorbeeld a la Starcraft: The High Templars of iets dergelijks.. Leuk dat jullie iets starten. Succes!

autotuners

Nintendocore ~~~~~~~~ Indoctrine Neon

Wat dacht je van ''Advance"?

Pfoeh.. daar kun je veel kanten mee op. Je kunt een game titel parodieren :Donkey Song. Een bestaande muziekterm nemen er iets retro's ingooien: bithoven. Gewoon een bestaand woordpakken dat al iets in zich heeft : soundbyte. Of gewoon iets 'unieks' : ploink.

wat dacht je van de super mario bross

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100