Hoe heet het nummer met Jippiejaho of Ikkiejaho erin?

Het wordt gezongen door een Afrikaanse of Jamaicaanse zanger (denk ik). Er wordt in gezongen:' tututututut' Jippiejaho.

Niet echt een logische beschrijving, maar als je met een nummer in je hoofd zit, wil je graag weten hoe die heet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Hoe lang geleden ongeveer was dat een bekend nummer?
Antoni
11 jaar geleden
Is het misschien Alane van Wes Madiko?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee die is het niet, die ken ik wel. ongeveer 3 jaar geleden of langer.. geen idee