Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk nummer is dit uit Geordie Shore?

https://www.youtube.com/watch?v=l8XE4gdXtAE

^^^^^^

help me! dit is een stukje uit het programma Geordie Shore, seizoen 8 aflevering 2 of 3. Ik kan nergens vinden hoe dit lied heet en ik ben niet de enigste die er naar op zoek is! Al dagen lang zit het in me hoofd en ik word er helemaal gek van please weet iemand het!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
857

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben niet helemaal zeker maar zou het Drinking from the bottle van Calvin Harris kunnen zijn?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoals ik op youtube in het Engels al plaatste: Het is waarschijnlijk geen officieel nummer en is waarschijnlijk gemaakt voor die party, of het is een onbekende Club-Mix, want anders deed Shazam het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had het niet gelezen wat je op youtube in het engels plaatsten. Ik dacht namelijk dat Shazam hem niet kon herkennen omdat er veel geruis en gepraat in voor kwam. Maar dankje dan weet ik nu dat ik niet verder hoed te zoeken! ....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen Probleem, ik zal voor de zekerheid nog even navragen aan de Manager van Mixtra vragen of het misschien een Moto Blanco remix van Calvin harris is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hee sorry het is echt een onbekende..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding