wat is voor mij een goed longboard?

Heey, ik wil een longboard gaan kopen, ik wil er maximaal 150 euro aan uitgeven, het liefst wil ik een pintail. ik skateboard nu ong 3 kwart jaar dus ik kan goed rijden en wat tricks zoals, heelflip (fakie) pop shove-it 50-50 boardslide en wat boneless en nocomply tricks. wat is een aanradar voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zo specifiek als dat jij jou tricks beschrijft kan daar geen longboard in die prijsklasse aan gebonden worden. Een vriend van mij heeft laatst bij onderstaande website een longboard besteld en is er erg tevreden over "globe pinnen green". Boven de 100,- gratis verzending en je kan ze ook komen opzoeken voor advies in de haag / bellen naar +31-(0)70-8700493