Wie weet nog leuke opdrachten voor een vrijgezellenfeest?

Alles is welkom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer info: meisje - jongen? Cafe - thuis - stad - nog wat anders?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze vraag is al eerder gesteld, zie onderaan deze bladzijde.
Kijk in het vervolg eerst eens onder 'zoek' voordat je je vraag stelt

Antwoorden (2)

Als het een meisje is is het leuk om haar iets te laten bakken, bijvoorbeeld koekjes ofzo of een cake, en dan geven jullie een cijfer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Lijst met opdrachten
Het is handig om de opdrachten die u uitkiest even op papier te zetten en ook de volgorde geven waarin ze uitgevoerd moeten worden. Als u namelijk gebruik maakt van een lijst zal alles voor iedereen duidelijk zijn en dat zorgt voor een vlekkeloos verloop. Een en ander moet natuurlijk wel goed voorbereid worden.

2. Verkleden
Voor iedereen die er aan moet geloven een regelrechte nachtmerrie en zeer afgezaagd maar toch nog steeds leuk. Laat het slachtoffer zich verkleden in een pak naar keuze. Dit kan zijn een konijn, maar kan net zo goed een kikker zijn. Laat uw eigen fantasie er maar eens op los. Met een vermomming weten alle omstanders en voorbijgangers meteen dat het om een opdracht van een vrijgezellenfeest maakt. Hierdoor zijn mensen ook eerder geneigd om mee te werken aan opdrachten.

3. Kroegentocht
Natuurlijk gaat u tijdens deze avond van kroeg naar kroeg. Onderweg van de ene naar de andere kroeg kunt u de aanstaande bruid of bruidegom een opdracht laten uitvoeren en dat elke keer weer.

4. Toiletjuffrouw of man
Een leuk idee om de avond alvast mee te beginnen en nog ideaal ook omdat het verdiende geld natuurlijk in de pot gaat waarvan een deel van de avond kan worden betaald. Overleg even met de kroegbaas, eerder dus niet op dezelfde avond, of het slachtoffer deze opdracht mag uitvoeren. Zorg dat er een tafeltje met een schoteltje naast staat. Heeft de feestneus lang genoeg geleden? Geef hem dan een drankje en ga naar de volgende kroeg.

5. Een serenade
De opdracht is dat er iemand gevonden moet worden die een serenade voor de vrijgezel moet gaan houden. Het kan ook andersom er moet iemand gezocht worden voor wie een serenade gehouden kan worden.

6. T-shirt
Een wit T-shirt met daarop allemaal verschillende jongensnamen ( voor de vrouw) of een met allemaal verschillende meisjesnamen. Onderweg moet er geprobeerd worden zoveel mogelijk van de namen die er op staan te vinden. Iemand gevonden met een naam die op het T-shirt staat? Laat dan een paraafje zetten en zoek snel verder. Als er nog namen open staan aan het eind van de avond moet er voor elke niet gevonden naam een drankje worden gedronken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral die laatste vind ik erg leuk. Die ga ik onthouden!