Iemand enig idee wanneer The White Queen begint op Eén?

Deze BBC-serie is een paar weken geleden begonnen, maar BBC biedt geen ondertiteling erbij wat ik wel nodig heb vanwege mijn doofheid. Eén heeft aangekondigd de serie ook te gaan uitzenden, mét ondertiteling. Ik hou hun site al wel in de gaten maar ben erg bang dat ik niet meekrijg vanaf wanneer de serie uitgezonden gaat worden en hoe laat...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De BBC heeft ook ondertitels voor doven en slechthorenden. Wij hebben BBC via UPC en je kunt gewoon de Engelse ondertitels inschakelen.

Antwoorden (2)

Het komt binnenkort wel op Belgie 1,maar wanneer is nog niet bekend.

http://www.skynet.be/nl/tv/tips/42012/the-white-queen-met-veerle-baetens-op-bbc-one
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk ook dat het inderdaad nog niet bekend is wanneer één het gaat uitzenden. Enkel dit wordt vermeld: 'Bij ons brengt Één de reeks later op antenne.'