Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe boots je een heksenlach het beste na?

Ik en een vriendin vragen me af hoe je het beste een enge heksenlach na kan doen. We moeten namelijk een heks spelen bij een toneelstuk van school. Daarvoor moeten we slechte heksen zijn, en onze rol bestaat alleen uit een heksenlach nabootsen. Het is dus duidelijk dat we dit goed willen doen, aangezien er ook nog een punt aan hangt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met een hoge scherpe stemklank "hihihihihihiiiiiii" laten klinken, waarbij die laatste i'jen nog verder naar boven schieten. En dan moeten jullie niet dezelfde stemhoogte gebruiken, maar met bijvoorbeeld een secunde verschil. Dat maakt het extra angstaanjagend.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik vind deze wel goed klinken. Lijkt me een originele heks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus de boskabouter is een sprookje met daarin een heks: eucalypta.!
als je haar stem kunt vinden op internet ben je uit de brand, dat was een goeie, dus zoeken dames !

Toegevoegd na 6 minuten:
op youtube zijn diverse filmpjes van 5 tot 10 minuten te zien met eucalypta..., als je je stem vanuit je keel vormt en er een beetje "hahaha..." bij lacht misschien de een iets hoger dan de ander, dan moet het goed komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding