Is het eigenlijk nodig dat je je liedjes eerst in de bibliotheek van Itunes zet?

Als je in itunes zit heb je de bibliotheek en dan de ipod touch van ... Ik zet altijd eerst mijn liedjes in de bibliotheek en dan op mijn ipod maar ik zie het nut er niet van in want als ik dat rechtstreeks op mijn ipod wil zetten gaat dit ook. Bij het wissen van liedjes moet ik dan ook maar 1 keer de liedjes wissen. Dus is dit nodig dat ik dat in de bibliotheek zet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja je kan de nummers ook gelijk op je IPOD zetten, zonder itunes
Het gelijk op je ipod zetten scheelt een heleboel tijd.
Tenzij je alles perfect in mapjes willen hebben.