is er een film die lijkt op het boek 'Gewist' van marco kunst?

met een gelijknamig verhaal. ik had namelijk ooit van iemand gehoord dat er zo'n film bestond. (klinkt luguber, maar in die film maakte ze van de oude mensen weer eten...zoiets was het) maar ik kan niet meer op die filmnaam komen.

als iemand die film weet, of een alternatief. zou ik heel blij zijn :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

in Soylent Green word voedsel van mensen gemaakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
het boek dat jij noemt heb ik nooit gelezen, maar deze films is vergelijkbaar met wat je beschrijft.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aah, super bedankt. dit is die film.

Andere antwoorden (1)

Dus ''Gewist'' gaat over iemand die van mensen eten maakt?'

Dan is misschien de film ''Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street'' iets voor je. Een kapper (Johnny Depp) vermoord al zijn klanten, en zijn vriendin (Helena Bonham Carter) snijdt het vlees in stukken, maakt er worsten van en verkoopt ze dan aan de Londenaren.