zijn er recensie`s geschreven over zie ze vliegen?

zo ja, waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,welk artikel?

Het beste antwoord

Er is wel in een blog een recensie over verschenen, maar helaas is die website aan het verhuizen waardoor de bespreking momenteel niet te lezen is. Zie http://www.scage.web-log.nl/scage/2011/08/rtl4-zie-ze-vliegen.html
Door de cache ervan te kopiëren kan ik doorgeven wat er in staat:

Het origineel "Come Fly With Me" is niet al te sterk, de karakters halen het niet bij Little Britain en de grappen zijn vaak te voorspelbaar en worden tot in den treure herhaald. "Zie Ze vliegen" gebruikt letterlijke vertalingen van het Britse origineel; de karakters zijn nagenoeg hetzelfde. Af en toe is een mannelijk karakter nu een vrouw, Carlo doet dit immers met Irene en om die nu elke keer een man te laten spelen voegt ook niet echt iets toe.
Naar het idee van de recensente is het nog slechter dan het origineel, maar zal het ongetwijfeld een kijkcijfercanon worden. Want Nederlanders houden wel van kneuterig en wanstaltelijk; "Iedereen is gek op Jack" doet het immers ook goed.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, in de Volkskrant van gisteren (maandag 29-8) staat een tv-recentie van Jean-Pierre Geelen.
Niet een hele positieve overigens!

Het is niet te kopieren en te plakken, dus lees het via de link

http://www.volkskrant.nl/vk-online/VK/20110829___/VKN02_006/vkn_20110829_sectionVKN02_page017_article3.html#original