Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dat spel?

Vroeger had ik een puzzelspel met allemaal gele vormpjes die in een blauwe plaat moesten. De blauwe plaat drukte je naar beneden en dan ging de tijd lopen. Als je tijd om was sprong de plaat omhoog en lagen alle stukjes er weer uit. Of je nou klaar was of niet...
Wordt dat nog ergens (nieuw) verkocht ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat heette Perfection! Of het nog ergens nieuw te verkrijgen is weet ik niet, daarvoor zou je bij Bart Smit of Intertoys moeten informeren, maar hier staat ie in ieder geval op marktplaats:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tik Tak Boem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh wacht, ik heb een andere foto erbij gedaan dan ik in mijn hoofd heb! Het ligt op het puntje van mn tong..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij ook... kan ik niet zo goed tegen van mijzelf. Kom ik er vannacht zeker in een keer op. :)
Dat spel heette "Race tegen de klok", of in het Engels "Perfection". Ik denk niet dat het nog te koop is, want met googelen krijg ik het niet gevonden.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Dat spel hebben wij ook. Het heet "Te laat". Het is het merk van Bart Smit. Wij hebben het al jaren, dus ik weer niet of de Bart Smit het nog heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb ik het nog ergens op zolder liggen (als je het wil hebben mag het tegen verzendkosten en dan ga ik wel even zoeken of ik het nog kan vinden) maar ik kom het regelmatig tegen op rommelmarkten en met koninginnedag en het staat ook wel eens op marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing