Hoe heet de Britse kinderfilm waarin alles groen is?

Film van een paar jaar terug, uitgezonden op (volgens mij) zapp-bios.
Gaat over een dik jongetje dat een beetje vreemd is.
Hij had een heel slim vriendje en er zat ook een slechterik in.
Het opvallendste eraan was dat echt alles (kleding, behang, auto's, spullen ed) zoveel mogelijk groen was.
Zou hem graag nog eens zien nu mijn dochter oud genoeg is, alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat zou wel eens Zachary Beaver, de dikste jongen ter wereld of When Zachary Beaver came to town kunnen zijn ...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Ziet er noch groen, noch Brits uit...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neen, het is hem niet, ik kan hem niet vinden ...