Waar mag je uitgaan als je 15 bent?

Ik ben 15 en wil graag uitgaan het probleem is alleen: De disco is volgensmij altijd of bijna altijd vanaf 16 jr of 18 jr. Verder heb ik wel van een vriend gehoord tentfeesten maar ik zou niet weten wat dat precies is? En zou ook niet weten waar het leuk is om uit te gaan.. Zelf woon ik in Gelderland, dus als iemand iets weet? Ik weet niet van welke leeftijd café is? Me nicht had zelf café en haar vriend ook dus in die 2 kwam ik zo binnen alleen nu die geen de café's niet meer hebben mis ik toch dat gedans en dat geflirt met de jongens haha.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Je kunt toch naar de kinderdisco, daar is die toch voor?
Of voel je je daar te volwassen voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen normaal antwoord die niet van toepassing is.

Andere antwoorden (5)

Je kan naar fris gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige disco's hebben ze op zaterdag avonden tot 23.00 uur frisparty's (meestal tot 15 jaar) waar geen alcohol word geschonken Dat is in elke gemeente anders, zoek op google is naar frisparty's bij jouw in je gemeente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet t niet zeker maar ik dacht iets van the big Apple ofzo (is wel op Terschelling)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op partyflock.nl staan alle feesten en leeftijden erbij
12 jaar geleden
Ga naar de Rodenburg in Beesd, daar heb je feesten voor kinderen van 12 tm 15 geloof ik.