In 2000, dus inmiddels al 16 jaar. Het was een opvolger / kloon van Blik op de Weg van de NCRV, dat in 1991 begon.
Helaas zijn van de eerste seizoenen blijkbaar zelfs in het media-archief geen beelden meer ; die beschikken nog over de seizoenen vanaf 2003.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hee, ik was zelf nog aan het zoeken, maar als ik op jouw link klik krijg ik iets van : Trans IP- domeinnaam gereserveerd . Weird......
Amadea
7 jaar geleden
Misschien krijg je deze site alleen in Nederland te zien?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geen idee, ik kom zoals je ziet duidelijk WEL op de beeld en geluidwiki, want daar komt mijn bron ook vandaan ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nu doet hij het ook wel.....weird.....